به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شنیده شده است شرکت اپل جزییاتی از نسل جدید تلفن های هوشمند خود یعنی آی فون 6 را به بطور غیر مستقیم فاش کرده است.
بر اساس گزارشات منتشر شده در برخی از مجلات و سایت های خبری و به گفته ی منابع نزدیک به شرکت اپل نسل جدید آی فون قرار است با ابعادی باریک تر و وزن کم تر نسبت به آیفون 5 معرفی شود.

 

 

هر چند هنوز اطلاعات دقیقی مبنی بر این که نسل بعدی آی فون ها با نام آی فون 6 معرفی می شود یا خیر وجود ندارد، اما کارشناسان پیش بینی می کنند اپل که معرفی محصول جدید همراه را با به روز رسانی آی فون های قبلی شروع کرده است.

 

یک تفاوت دیگر هم هست و آن اینکه پیش بینی ها نشان می دهد که محصول جدید آی فون بر خلاف نسل قبل، دارای دوربین مگاپیکسلی قوی تری خواهد بود.

 

 

به گزارش خبرنگار دریچه ی فناوری اطلاعات باشگاه خبرگاران؛ در طی چند روز اخیر بازار هیچ محصولی مانند بازار تبلت ها داغ نبوده است، معرفی دو محصول جدید از دو شرکت بزرگ کامپیوتری .

شرکت مایکروسافت که تا امروز به تولید نرم افزار های کاربردی و سیستم عامل ویندوز مشهور بوده تبلت جدید خود بانام surface را روانه ی بازار کرد ، در این میان اپل که پیش از این هم موفقیتش را در ساخت تبلت و تلفن های هوشمند ثابت کرده بود ، برای عقب نماندن از رقیب دیرینه ی خود ipad mini تبلت جدید 7.9 اینچی جدیدش را به نمایش گذاشت.

 

 

 

دکتر علی شریعتی

11 دی 1389برچسب:,

"... هی با خود فکر می کنم: چگونه است که ما، در این سر دنیا، عرق می‌ریزیم و وضع‌مان این است. و آنها، در آن سر دنیا، عرق می‌خورند و وضع‌شان آن است! ... نمی‌دانم، مشکل در نوع عرق است، یا در نوع ریختن و خوردن..."

 

دکتر علی شریعتی

11 دی 1389برچسب:,

"... انسان.به میزانی که می اندیشد ، انسان است، به میزانی که می آفریند انسان است نه به میزانی که آفریده های دیگران را نشخوار می کند..."

 

دکتر علی شریعتی

11 دی 1389برچسب:,

ترجیح می دهم سال ها یک پیراهن بپوشم تا اینکه سال ها یک جور بیاندیشم با پول پیراهن های بعدی کتاب خواهم خرید!

 

دکتر علی شریعتی

11 دی 1389برچسب:,

بزرگ‌‌ترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌ باشد، نه شعور لازم برای خاموش ماندن!

 

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود ، چیزی یاد نگرفتم ....