“رابرت دانیس زو” قهرمان مشهور ورزش گلف در آرژانتین، در یک مسابقه برنده شد و مبلغ زیادی پول برد.
در پایان مراسم و پس از گرفتن جایزه، زنی به سوی او دوید و با تضرع و زاری از او خواست تا پولی به او بدهد تا بتواند کودک بیمارش را از مرگ نجات دهد.

 

زن گفت که هیچ پولی برای پرداخت هزینه درمان ندارد و اگر رابرت به او کمک نکند کودکش از دست خواهد رفت.
قهرمان گلف درنگ نکرد و تمام پول را به زن داد.

هفته بعد یکی از مقامات انجمن گلف به رابرت گفت: “ساده لوح، خبر جالبی برایت دارم. آن زن اصلاً بچه مریضی نداشت که هیچ، اصلاً ازدواج هم نکرده است. او به تو کلک زده است دوست من.”
رابرت با خوشحالی جواب داد: “خدا را شکر، پس هیچ کودکی در حال مرگ نبوده اینکه خیلی عالیست!”

 

 

نگاه و فریاد

پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:زیبا,عاشقانه,رمانتیک,

استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟

شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت: چون در آن لحظه آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم.

استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است؛ اما چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟ آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟

 

شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند اما پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد. سرانجام او چنین توضیح داد: هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند؛ هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.

سپس استاد پرسید: هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است. فاصله قلب‌هایشان بسیار کم است.

استاد ادامه داد: هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود. سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باشد.

نگاه و فریاد

 

سنگ و سنگ تراش

پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:زیبا,عاشقانه,رمانتیک,

روزی سنگ‌تراشی که از کار خود ناراضی بود و احساس حقارت می‌کرد، از نزدیکی خانه بازرگانی رد شد. در باز بود و او خانه مجلل باغ و نوکران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: «این بازرگان چقدر ثروت دارد!» و آرزو کرد که او هم مانند بازرگان شود؛ در یک لحظه به فرمان خدا تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد.

 

وی تا مدتی فکر می‌کرد که از همه قدرتمندتر است تا اینکه روزی حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او دید که همه به حاکم شهر احترام می‌گذارند حتی بازرگانان؛ مرد با خودش فکر کرد: «کاش من هم حاکم بودم، آن وقت از همه قدرتمندتر میشدم!» در همان لحظه او تبدیل به حاکم مقتدر شهر شد و در حالیکه روی تخت روان نشسته بود، مردم همه به او تعظیم میکردند، احساس کرد که نور خورشید او را می‌آزارد و باخودش فکر کرد که خورشید قدرتش بیشتر است. سنگ‌تراش این بار آرزو کرد که خورشید بشود و تبدیل به خورشید هم شد، بعد با تمام نیرو سعی کرد که به زمین بتابد و آن را گرم کند.

پس از مدتی ابری بزرگ و سیاه آمد و جلوی تابش او را گرفت، پس با خود اندیشید که نیروی ابر از او بیشتر است و آرزو کرد که تبدیل به ابری بزرگ شود و آن‌چنان شد. کمی نگذشت که بادی آمد و او را به این طرف و آن طرف هل داد؛ این بار آرزو کرد که باد شود و تبدیل به باد شد. ولی وقتی به نزدیکی صخره سنگی رسید، دیگر قدرت تکان دادن صخره را نداشت با خود گفت که قویترین موجود در دنیا صخره سنگ است و تبدیل به سنگی بزرگ و عظیم شد. او همان طور که با غرور ایستاده بود ناگهان صدایی شنید و احساس کرد که دارد خورد میشود. نگاهی به پایین انداخت وسنگ‌تراشی را دید که با چکش و قلم به جان او افتاده است!

 

مجنون لیلی

پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:زیبا,عاشقانه,رمانتیک,

کنار سیب و رازقی .. نشسته عطر عاشقی
من از تبار خستگی .. بی‌خبر از دلبستگی

عـاشقم

ابر شدم صدا شدی .. شاه شدم گدا شدی
شعر شدم قلم شدی .. عشق شدم تو غم شدی

 

لیلای من دریای من .. آسوده در رویای من
این لحظه در هوای تو .. گمشده در صدای تو
من عاشقم مجنون تو .. گمگشته در بارون تو

مجنون لیلی بی‌خبر .. در کوچه های در به در
مست و پریشون و خراب .. هر آرزو نقش بر آب
شاید که روزی عاقبت .. آروم بگیرد در دلت

کنار هر ستاره ای .. نشسته ابر پاره‌ای
من از تبار سادگی .. بی‌خبر از دلدادگی

عـاشقم

ماه شدم ابر شدی .. اشک شدم صبر شدی
برف شدم آب شدی .. قصه شدم خواب شدی

لیلای من دریای من .. آسوده در رویای من
این لحظه در هوای تو .. گمشده در صدای تو
من عاشقم مجنون تو .. گمگشته در بارون تو

مجنون لیلی بی‌خبر .. در کوچه‌های در به در
مست و پریشون و خراب .. هر آرزو نقش بر آب
شاید که روزی عاقبت .. آروم بگیرد در دلت

مازیار فلاحی

 

 

لحظه

پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:زیبا,عاشقانه,رمانتیک,

فقط چند لحظه کنارم بشین .. یه رویای کوتاه، تنها همین 
ته آرزوهای من این شده .. ته آرزوهای ما رو ببین! 

فقط چند لحظه کنارم بشین .. فقط چند لحظه به من گوش کن 
هر احساسی رو غیر من تو جهان .. واسه چند لحظه فراموش کن 

 

برای همین چند لحظه یه عمر .. همه سهم دنیامو از من بگیر 
فقط این یه رویا رو با من بساز .. همه آرزوهامو از من بگیر 

نگاه کن فقط با نگاه کردنت .. منو تو چه رویایی انداختی 
به هر چی ندارم ازت راضیم .. تو این زندگی رو برام ساختی 

به من فرصت همزبونی بده .. به من که یه عمره بهت باختم 
واسه چند لحظه خرابش نکن .. بتی رو که یک عمر ازت ساختم 

فقط چند لحظه به من فکر کن .. نگو لحظه چی رو عوض می‌کنه 
همین چند لحظه برای یه عمر .. همه زندگیمو عوض می‌کنه 

برای همین چند لحظه‌ یه عمر .. تو هر لحظه دنیامو از من بگیر 
فقط این یه رویا رو با من بساز .. همه آرزوهامو از من بگیر

منبع:عاشقانه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 باید دانست

 " جاده های زندگی را خدا هموار می کند

 کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست ... "

پس اینقدر آه و ناله چرا ؟!

 

 

زندگی باید کرد

سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,

روزگارا:

  تو اگر سخت به من میگیری،

  با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،

  گرچه دلگیرتر از دیروزم،

  گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،

  لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست

  زندگی باید کرد...!

 

 

 

جملات زیبا حسین پناهی

سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,

به قول حسین پناهی:

می دانی ، یک وقت هایی باید روی یک تکه کاغذ بنویسی "تـعطیــل است" و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت، باید به خودت استراحت بدهی، دراز بکشی دست هایت را زیر سرت بگذاری به آسمان خیره شوی و بی خیال ســوت بزنی، در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند، آن وقت با خودت بگویـی
بگذار منتـظـر بمانند ...

 

 

 

منبع : وبلاگ بچه درسخون

 

جملات زيبا

سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,

باور نـمی کنـم ...
خـالـق نظـم دانـه هـای انـار ،
زنـدگـی مـرا ...
بـی نظـم چیـده باشـد !

 

 

مفهوم زندگی در نهاد خودش نهفته است، زندگی شعله شمعی است در بزم وجود، که به نسیم مژه بر هم زدنی خاموش است ...

 

 

زندگی اجبار است ,مرگ انتظار است ,عشق یکبار است ,جدایی دشوار است ,ولی یاد تو تکرار است

 

 

در زندگی بارون نباش که فکرکنن بامنت خودتو به شیشه میکوبی.ابر باش تا منتظرت باشن که بباری

 

 

زندگی واژه ای است که پاک نمیشود ونمی توان ان رازندگی نوشت برای همین می گویند کاش زندگی چاپ دوم داشت تا بتوان غلط های انرا پاک کرد این رابدان که زندگی مانند کاغذ سفیدی است که با اعمال ما سیاه ومملوئ از خط خط های ما

 

زندگی مثل یه پل قدیمیه،به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره

 

 

این گونه زندگی کنیم :شاد اما دلسوز ساده اما زیبا مصمم اما بی خیال  متواضع اما سر بلند  مهربان اما جدی سبز اما بی ریا عاشق اما عاقل

 

 

 

 

 

 

سامانه تلفن همراه ايران‌

یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,

 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سامانه تلفن همراه ايران‌ کد اين امکان را فراهم کرده که مخاطب و خريدار هر کالا با استفاده از بارکد ميله‌اي (کد ملي و يا کد GS1) به کاتالوگ الکترونيکي دو‌زبانه فارسي‌ـ انگليسي آن کالا دسترسي پيدا کنند.

برای استفاده از این خدمات شما کافی است تا نرم افزار را دانلود کرده و برروی گوشی خود نصب کنید.

 

به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود در هرجا کاتالوگ الکترونیکی کالا را بر روی تلفن همراه خود و با استفاده از اينترنت مشاهده نمایید. فقط کافی است بارکد چاپ شده بر روی آن را از طریق نرم افزار موبایل ایران کد، اسکن نموده و بعد کاتالوگ کالا بر روی گوشی تلفن همراه شما نمایش داده خواهد شد.

 

نرم‌افزار موبایل ایران‌کد ، ویژه بارکدهای 16 رقمی (کدملی کالا) و 13رقمي GS1 برای گوشیهای تلفن همراه دارای سیستم عاملهای اندروید (2.1 به بالا) وجاوا (Jsr 234) ارائه شده است. برای استفاده از این نرم‌افزار دوربين گوشی تلفن همراه باید قابلیت فوکوس خودکار داشته باشد ودسترسی به اینترنت از طريق Wifi‌ يا GPRS يا .... ميسر باشد.

 

قابلیت ها:

 

- امکان اضافه کردن قابلیت‌های دوربین مانند اتوفوکوس ، فلش و ...

- قابلیت ارسال لینک اسکن شده برای دوستان ازطریق پیامک یا ایمیل

- ذخيره باركد خوانده شده در نسخه اندرويد

- ورود دستي اطلاعات براي مواقعي كه باركد خوانده نمي‌شود

 

* دانلود نرم افزار برای اندروید


* دانلود نرم افزار برای جاوا

 

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شنیده شده است شرکت اپل جزییاتی از نسل جدید تلفن های هوشمند خود یعنی آی فون 6 را به بطور غیر مستقیم فاش کرده است.
بر اساس گزارشات منتشر شده در برخی از مجلات و سایت های خبری و به گفته ی منابع نزدیک به شرکت اپل نسل جدید آی فون قرار است با ابعادی باریک تر و وزن کم تر نسبت به آیفون 5 معرفی شود.

 

 

هر چند هنوز اطلاعات دقیقی مبنی بر این که نسل بعدی آی فون ها با نام آی فون 6 معرفی می شود یا خیر وجود ندارد، اما کارشناسان پیش بینی می کنند اپل که معرفی محصول جدید همراه را با به روز رسانی آی فون های قبلی شروع کرده است.

 

یک تفاوت دیگر هم هست و آن اینکه پیش بینی ها نشان می دهد که محصول جدید آی فون بر خلاف نسل قبل، دارای دوربین مگاپیکسلی قوی تری خواهد بود.

 

 

به گزارش خبرنگار دریچه ی فناوری اطلاعات باشگاه خبرگاران؛ در طی چند روز اخیر بازار هیچ محصولی مانند بازار تبلت ها داغ نبوده است، معرفی دو محصول جدید از دو شرکت بزرگ کامپیوتری .

شرکت مایکروسافت که تا امروز به تولید نرم افزار های کاربردی و سیستم عامل ویندوز مشهور بوده تبلت جدید خود بانام surface را روانه ی بازار کرد ، در این میان اپل که پیش از این هم موفقیتش را در ساخت تبلت و تلفن های هوشمند ثابت کرده بود ، برای عقب نماندن از رقیب دیرینه ی خود ipad mini تبلت جدید 7.9 اینچی جدیدش را به نمایش گذاشت.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از مشهد، حوالي ساعت 12/45 ظهر روز گذشته پيامكي مبني بر انتقال مبلغي بالغ بر 60 ميليارد و 300 ميليون تومان به حساب بانكي شهروند مشهدي، مي‌رسد.

 

 اين شهروند از ديدن پيامكي كه حامل دريافت 60 ميليارد و سيصدميليوني بود، شوكه مي‌شود و براي اطمينان خاطر در 4 مرحله اقدام به جابجايي مبلغ موردنظر مي‌كند و متوجه مي‌شود كه پيامك ارسال شده صحيح بوده است.

اما با گذشت ساعاتي مقدار پول باقي مانده در حساب شخص مذكور از حساب بانكي‌اش خارج مي‌شود و لحظاتي بعد از شعبه نيكبخت اصفهان با وي تماس مي‌گيرند كه بايد مبالغ جابه‌جا شده را  به بانك باز‌گرداند.

با بررسي‌هاي انجام شده از سوي شهروند مشهدي جريان از اين قرار بوده است كه كارمند بانك در انتقال مقدار وجه دچار اشتباه شده است و به جاي وجه نقد واقعي عدد روي كارت كه متشكل از 12 رقم است، را به حساب بانكي شهروند مشهدي منتقل مي‌كند.

شهروند مشهدي نيز بعد از خواهش كارمند و رئيس بانك اصفهاني كل مبلغ دريافتي را به بانك بازمي‌گرداند.

 

 

با بچه گیم جوانیت را گرفتم تو را به آن موی سفیدت مرا ببخش

دوستت دارم مادر

 

 

 

ما شما را دعوت میکنیم به یک گپ و گفت خودمانی

 

عاشقانه

سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:اس ام اس,زیبا,عاشقانه,رمانتیک,

کاش دنیا یکبار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟!...


&&&&& 


هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !


&&&&&

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست

 

&&&&& 

دلم باغی پر از ریحان و گل بود /به روی رود عشقت مثل پل بود

نگاهم کردی و ویران شد این دل /مگر چشم تو از قوم مغول بود؟


&&&&& 
 

کاش دنیا یکبار هم که شده

بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

این بردهای تکراری برایش؟!...


&&&&& 


هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !


&&&&&

میشه پروانه بود و به هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست


&&&&& 

دلم باغی پر از ریحان و گل بود /به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل /مگر چشم تو از قوم مغول بود؟


&&&&& 

انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید دوست داشتنت .


&&&&& 

من و باران، من و دریا، من و تو / من و شب‌بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم / من و مجنون، من و لیلا، من و تو


&&&&& 

اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ..... فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست....


&&&&& 

بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر


&&&&& 

چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم...
.
.
یک صحرا گذشته است...


&&&&& 

خوش به حال آنکه قلبش مال توست / حال و روزش هر نفس، احوال توست
خوش به حال آنکه چشمانش تویی / آرزوهایش همه آمال توست


&&&&& 

دلت را خانه‌ی دریا نکردی / نگاهی بر من شیدا نکردی
درون چشم تو گم بودم، افسوس / گذشت عمر و مرا پیدا نکردی


&&&&& 

واقعیت است جاذبه تو
از بس جذابی می خواهم تو را به نیوتن ثابت کنم . . . !


&&&&&


نگران نباش... امسال سرما نمیخورم ...آخه کلاهی که تو سرم گذاشتی تا گردنم را گرفته!! 


&&&&&


از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی بهم میرسیم زمین بیهوده گرد نیست


&&&&&


*میدونی کی میفهمی دنیادوروزه؟وقتی هرکی روکه دوستش داری بهت بگه:تاآخردنیاباهاتم!.

&&&&&


هیچکس با من نیست !...مانده ام تا به چه اندیشه کنم...مانده ام در قفس تنهایی...در قفس میخوانم... چه غریبانه شبی ست... شب تنهایی من!...


&&&&&


یادت هست جناق میشکستیم میگفتیم:یادم تو را فراموش * ولی امروز تمام استخوان هایم شکسته باز هم تو را فراموش نکردم.................همین


&&&&&


شنیدی که میگن یه تقدیر هزار تا تدبیر رو باطل میکنه؟آه ...ای امان از تقدیر که تدبیر با تو بودن رو برای همیشه باطل کرد !!!

 

از شمع یک چیز آموختم:ایستاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم

--------------------------------------

سرخوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد ... بی خبر باشی و از دوست پیامی برسد

--------------------------------------

پیامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا برجا ، به یادتم همه جا..!

--------------------------------------

چه کنم ای دوست که تو سلطان جهانی و من درویش خرابات تو ارباب وفایی و من نوکر ارباب

 

--------------------------------------

یه عاشق میگه اگه برات اتفاقی بیفته من میمیرم ، ولی یه دوست میگه اگه بمیرم نمیذارم برات اتفاقی بیفته ، پس من دوست تو هستم تا ابد ...

 

--------------------------------------

 

ای کاش قانون تمام دوستی ها این بود، یا رفاقت تعطیل ، یا جدایی هرگز...

 

--------------------------------------

 

|””””””””””|_:!””-., “@@”””””” “”@”‘ ده تن آجر فداى زیربناى وجودت ریفیق !

 

--------------------------------------

 

هزارتا رگ دارم و هزارتا رفیق ، اما تو شاهرگی و تک رفیق .

 

--------------------------------------

 

ای دوست همه چیز را فروختم جزآن صندلی که جای تو بود ! شاید آن روز که برمی گردی خسته باشی ....

 

--------------------------------------

 

به دشمنانت هزار فرصت بده که دوست تو باشند ولی به دوستانت حتی یک بهانه نده که دشمن تو شوند . . .

 

-------------------------------------

 

باوفا! مهر تو اندر جان ماست / زندگی بی دوستی زندان ماست

 کم بزن آتش دل بی تاب را / یاد خوبت روز و شب مهمان ماست

 

-------------------------------------

 

هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی

 

-------------------------------------

 

یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من

رفیق نیمه راه دل نباشی / چه سوتوکوره اگه تو نباشی

 

-------------------------------------

 

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم


گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

 

-------------------------------------

 

در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق


بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق

 

-------------------------------------

 

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن ؟؟؟ / در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن


از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن / از دوستان جانی مشکل توان بریدن

 

جملات کوتاه خنده دار و طنز جدید

پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:,


ویرگول هم نشدیم هر کی بهمون رسید مکث کنه !

قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم !

خربزه هم نشدیم هر کی می خورتمون پای لرزش هم بشینه !

موبایل هم نشدیم، روزی هزار بار نگامون کنی !

پایان نامه هم نشدیم ازمون دفاع کنن !

آهنگ هم نشدیم، دو نفر بهمون گوش کن !

مانیتور هم نشدیم ازمون چشم بر ندارن !

—–

اونقدر که ما توی کارای خدا دنبال حکمت می گردیم

خود خدا هم اونقدرا قصد و غرضی تو کارهاش نداشته!

—–

به دوستم میگم میخوام برم سمت گیاهخواری ..

نظرت چیه؟!

بابام : آفرین پسرم خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بـُـز کمتره !!!

—–

یه بار نزدیکی های ونک تو یه ترافیک بدجور گیر کرده بودم

یهو انداختم تو یه کوچه فرعی و گازش رو گرفتم

ملت هم خیال کردن من بلدم مثل اسب راه افتادندنبال من!

یکم اینور اونور پیچیدم آخر خوردم به بن بست

خیلی ریلکس ماشین رو تهه کوچه پارک کردم رفتم

تا نیم ساعت بعد اون ماشینها داشتن سر و ته میکردن که ازکوچه در بیان

—–

خطرناک ترین جای دنیا میدونی کجاست؟

مستراحی که سنگش خیلی دور از در است و درش هم قفل نمی‌شود …

—–

یه دوره ای از زندگی دیگه با چیزی خوشحال نمیشی با چیزی هم ناراحت نمیشی

این حال ِ بیتفاوتی خطرناکه

—–

توی دروازه! گل رو لیونل طلایی میزنه!!

حیفه که به این بازیکن بگیم مسی!!!

[سرهنگ علی‌فر - گزارش بازی آرژانتین برزیل]

—–

انقد بدم میاد از اینایی که یه ساعت داری با عشق حرف می زنی

همین که ساکت میشی در میاد میگه من الان باید برم

بعدا راجع بهش حرف می زنیم…احساس بوق بودن می کنه آدم:|

—–

یه رفیق داریم اسطوره ی مشکلاته !

بدشـــــــــانس، بدهکـــــــــار، تنـــــــها، مشروط …!

یعنی دیگه مشکلی نمونده که این تجربه نکرده باشه !

زنگ زدم بهش، میدونید آهنگ پیشوازش چی بود؟؟

همه چی آرومه… من چقد خوشحــــــــــــالم ..!

—–

قدیما خیلی باحال بود ولی ما نبودیم

بعدنا هم خیلی باحاله ولی ما نیستیم !

—–

بعضی ها مثل دستگاه سی تی اسکن میمونن

فقط تو وجود آدما دنبال عیب میگردن

—–

کره ای : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه عشقت عذاب آور نیست

آمریکایی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه ساندویچ گرم غذاب آور نیست

یونانی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه دسته چک عذاب آور نیست

انگلیسی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه مهمونی بزرگ عذاب آور نیست

برزیلی : هیچ چی مثل منتظر بودن واسه یه مسابقه فوتبال توپ عذاب آور نیست

ایرانی : انگار شما تا حالا با dialup کار نکردید!!!

—–

پسره به هزار امید از نامزدش می پرسه

از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟

برگشته میگه:

قیافه و هیکل که نداری

بچه مایه دارم که نیستی

اخلاقتم که گند دماغه

به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم !!

—–

خیلی حس بدیه وسط یه بحث جدی متوجه شی

حق کاملا با طرف مقابلته و داری رسما زر میزنی!

—–

طبق آخرین آمار، خانوم ها ۷۰٪ عمر خود را

در جستجوی یافتن آدرسِ ” یه دکترِ خوب ” سپری میکنند!

—–

یه عده هم از ته صف عابر بانک خودشونو میرسونن جلو

و میگن آقا بذار من یه شارژ میخام فقط…!

انگار مثلا یه دونه نون میخاد که معطلی نداره :) )

—–

اسمش دمپاییه ولی اصلن دمه پا نیس…

معمولا تو دور ترین نقطه توالت پارک شده..:دی

همیـــــــشه همینوجوریه هااا..:)

—–

مسئله اینجاس که اگه قرار بود حکایت

«از دل برود هر که از دیده برفت…» واقعیت داشته باشه

اونوقت نصف مشکلات بشریت حل می شد

—–

تو به من می خندی چون من متفاوت هستم

من هم به تو می خندم که فرقی با بقیه نداری

—–

خدایا ….

از اینکه مرا در حد ایوب به حساب می آوری،

سپاسگذارم … !!

—–

کسانی که در حال رقص هستند

توسط کسانی که صدای موسیقی را نمی شنوند دیوانه انگاشته می شوند !!!

“نیچه”

—–

عشق که آپشن نداره

خودت باش کسی هم اگر خوشش نیومد، نیومد، اینجا مجسمه سازی نیست . . .

—–

میگه: چرا زن نمیگیری؟

میگم: مرسی من همینطوری راحتم

میگه :‌آخه ما ناراحتیم تو راحتی :)

—–

+ چقد مامان بابات خوب و مهربونن :)

- واسه اینکه تو اینجایی …

—–

دو تا تی‌شرت خریدم یکی Small یکی XXL، جفتشم اندازمه :|

—–

پولدارها پله ترقیِشان “برقی” است!

بله آقا جان !

—–

درسته که جواب ابلهان خاموشیست

ولی‌ بعضی مواقع . . .

شما بزن دهنش رو صاف کن تا روشن بشه. لازمه

—–

دقت کردین تو این فیلما که نشون میدن هر کی می افته تو آب

اصلا شنا بلد نیست ولی اون که بیرن واستاده در حد یه غریق نجات کامله!

—–

واقعا واسه آیفون (دربازکن) توی ایران فرهنگ سازی نشد.

می پرسی کیه؟ میگه باز کن،یا میگه منم

خب برادر من دارم سوال ازت می پرسم قشنگ گوش کن

و پاسخ مناسب بده خو میدونم تویی خو میدونم زنگ زدی که در رو باز کنم

خو دارم میپرسم کی هستی لامصب

حالا بماند بعضی وقت ها ازین ور میگیم الو!!!

—–

وقتی میس‌کال برام می‌افته ۵% دلیل ِ چک کردنم اینه ببیم کی بوده!

۹۵%ش واسه اینه که اون آیکون میسکال بالای گوشی بره

—–

این روزها به جای” شرافت” از بعضی انسان ها، فقط” شر” و” آفت” می بینی..

—–

وصیت نامه یه پنگوئن به پسرش:

پسرم…من این رو در حال فرار از دست یه شیر دریایی مینویسم.

… فقط این رو بدون:

اگه طبیعت تو رو انداخته وسط قطب جنوب،

و هم زمان خشتکت رو تا این حد پایین قرار داده که نتونی بدوی،

و تنها وسیله ی دفاعیت رو دوتا بال قرار داده

که روی هم مساحتشون اندازه یه دمپایی نمیشه،

بدون که طبیعت میخواد چیزی رو بهت بگه…

میخواد اینو بگه که تو فقط یه منبع غذایی هستی!..

—–

سوار تاکسی شده بودم!

پولو دادم به راننده، ۱۰۰ تومن برای بقیه پول نداشت!

گفت به جاش یکم جلو تر پیادت میکنم…

—–

ظهر داشتم با دوستم راه میرفتم بهش میگم بیا از تو سایه بریم..

میگه: نه عینک آفتابی دارم؛ باس از آفتاب بریم :|

خدایا نعمتتو شکر ببین با کیا شدیم ۷۰ میلیون :|

—–

دقت کردین تو همه فیلما ادم پولدارا یا سرطان دارن یا بد بخت بی چاره و تنهان؟

—–

دو قطره آب ریخت رو مانیتور اومدم با دستمال کاغذی پاک کنم دیدم قهوه ایه تعجب کردم، نگو گل درست شده بود !

—–

ما دانشگاه قبول شدیم زنگ زدیم خبر بدیم

گفتیم پیرزن چه میدونه شیمی و مهندسی شیمی فرق داره

گفتم مامان بزرگ شیمی قبول شدم گفت شیمی؟ یا مهندسی شیمی؟؟

—–

از جوانمردی فقط ایستگاهش مانده

ایستگاه بعد علی آباد …. !

—–

قدرت بوگاتی ۱۰۰۱ اسب بخاره

قدرت پراید ۶۳ الاغ بی‌بخار !

—–

اینقد بدم میاد از این آدمای جَو گیرِ ضایع …

از اون روزی که رفته دانشگا ! یکی در میون انگلیسی میاد وسط حرفاش !

آخه الدنگ عین آدم حرف بزن خوب

تو که نمیتونی ۲ تا جمله کامل انگلیسی حرف بزنی

حداقل زبون مادریتو خراب نکن :|

—–

دقت کردین؟

اینایی که میرن کلاس گیتار، بدون استثنا اولین آهنگی که یاد میگیرن آهنگ خز شده و ضایعِ “اگه یه روز بری سفر” میباشد

پ.ن : از اساتید محترم خواهشمندیم یکم تنوع به خرج بدید

—–

موقع خواب : بابام : گوشیرو کجا گذاشتی؟

مامانم : بالا سرت ! بابام : چرا بالا سر خودت نذاشتی؟

مامانم : چونکه سرطانزاست ….. !

یعنی عشق میچکه ها !

—–

دیروز رفتم بقالی سر کوچمون یه دختر و پسر دوقلو خوشگل کوچولو تو بقالی بودن

بعدش من لپای دختررو کشیدم گفتم اسمت چیه؟

پسره عصبی شد گفت زهرا اسمتو بهش نگو

—–

- چطوری بهش بگم دوستت دارم؟

+خیلی راحت بهش بگو

- باشه بیا با تو تمرین کنیم

+باشه

- دوستت دارم

+منم دوستت دارم,خب حالا برو بهش بگو

- بهش گفتم…

—–

شلغمم نشدیم یکی کوفتمون کنه خوب شه !

—–

دقت کردین بیشتر مواقع احساس می کنیم گوشیمون زنگ خورده

بعد که نگاه میکنیم میبینیم یه توهم ویبره ای بیش نبوده؟؟؟

—–

اون تفریحاتی که تو فرجه ی امتحان ها به ذهنم میرسه

تو تابستون به ذهنم نمیرسه! یه همچین وضعیتی داریم الان !!

—–

الان یه مگــس رو مانیتورم ﻧﺸﺴﺘﻪ بود، ﻣﯿﺨﻮﺍستم ﺑﺎ ﻣﻮﺱ

ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺑﻨﺪﺍﺯﻣﺶ ﺗﻮ ﺭﯾﺴﺎﯾﮑﻞ ﺑﯿﻦ ! D:

یه همچین آدمینِ توهم زده ای هستم من

—–

ظالم باشی بت میگن حیوون!

مظلوم باشی میگن حیوونی…

—–

دقت کردین تعداد خواننده های ایران، از شنونده ها داره بیشتر میشه؟

—–

سلامتی اونایی که وقتی دونفری از خیابون رد میشن

همیشه سمت چپ وایمیسن …

—–

یکی بود یکی نبود

غیر از خدا هیچ کس نبود(دقت کنید،هیچ کس نبود)

در آبادی کوچکی مردمی زندگی می کردند…:|

حالا می فهم،

ما با قصه خواب نمی رفتیم.

همون اول هنگ می کردیم!!!

—–

همه یکی رو میشناسن که تو بازار حمالی میکرده و بار میبرده الان پولدار شده و نیاوران برج داره !

—–

چرا کل هواپیما رو از جنس جعبه سیاه نمی سازن که بعد همش سالم بمونه؟

—–

شما یادتون نمیاد ..

یه زمانی بعد از قیژژژ قیژژژ مودم

میرفتیـم یــاهـو .. Asia Global Chat

توی رومای یـاهو به طرف PM میزدیم میگفتیم ASL Plz !!

مثل الان تکنولوژی انقد پیشرفت نکرده بود !!!

—–

ناخواناترین نوشته روی بسته بندی مواد غذایی ایـرانی تاریخ انـقـضاء و قیمتـشه !

—–

دقت کردین شعور اگه خریدنیم بود بعضیا از کنارش رد میشدند بازم نمی خریدند؟؟

—–

یه بارم اومدم به مهمونا شیرینی تعارف کنم گفتم: ” بفرمایید دهنتونو سرویس کنید”

—–

ایستک خریدم، در باز کن رو دادم به دوستم میگه : با این بازش کنم؟!!! میگم پ نه پ !!! روش راست کلیک کن! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !!

—–

رفتم تو دکه روزنامه خبر بخرم یه زنه اومده میگه آقا ببخشید آدامسه موزی دارید؟ مرده یه آدامس موزی بهش داده، زنه میگه نه یه طعم دیگشو میخوام !

—–

طرف اومده تو سایت پست سال ۸۸ رو خونده نظر داده “خییییییییییییییییلیییییییییی قدییییییییییییمیییییییییییییی بوددددددددد ! “ اخه تو که هنوز حتی بلد نیستی تاریخ یه مطلب رو بخونی بیخود میکنی میای تو اینترنت !

—–

اگر شما از جلمه افراد باهوش هسیتدبگویید اشبتاه کجاست؟؟؟

۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۸۹
۱۲۳۴۵۶۷۸۹

یعنی شما الان به این موضوع تمرکز کردید؟؟؟:))
اشتباه این هست که
کلمه هسیتد-هستید و اشبتاه-اشتباه
من نگفتم اشتباه در اعداد هست!!!!
بهتر نیست برگردیم اول اتبدایی بخونیم؟؟…
حتی کلمه اول ابتدایی هم اشتباهه!!
پس بریم اول مهد کودک بخونیم…

حتی کلمه مهد کودک هم اشتباهه!!!
چرا رفتید دوباره مهد کودک رو ببینید؟؟؟؟:)))))
ههههههههههههههههه
الوووووووو یبمارستان دیوونه ها؟؟؟؟؟
بیایید این دیوونه ها رو از اینجا ببرید!!!….
هههههههههه

حتی کلمه بیمارستان هم اشتباهه!!:)))
خخخخ خخخخ

خوب سرکار رفنیتا :) )
ااا بازم اشتباه خوندی که رفتنو:))))))

 

 

جملات دیونه کننده

پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:,

خیلـــــی سخته یه نفر غرورت رو بشکونه، اما حس کنی بـــــاز دوسش

داری ...

 

این روز ها برد با کسی است که بیرحم باشد از دلت مایه بگذاری سوخته ا

ی....!

 

دلامون رو پلاستیک کردیم
 

به خیال نشکستن
 

یادمون رفت پلاستیکها زودتر میسوزند ...

 

نـه قـــــدیس مــــن باش.. نــه ابـــلیس مــــن ....
ا

نــســان بــودنت کـــــافـیست!

 

بزرگترین تراژدی زندگی انسانی اینه که : داشته هامون رو قدر ندونستیم ، اما

میخوایم نداشته ها رو بدست بیاریم . . . .

 

خدا یکـــــــــــــــــــــ مرد آفرید...........یکـــــــــــــــــــــــ زن......

من موندم این همه نامـــــــــــــــــــــرد از کجا پیداشون شده...

 

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟ دلتنگی معنی ندارد ...

درد دارد...

 

عذاب آور خواهد بود ،

کسی را تا سر حد پرستش دوست بداری ،

ولی او ،

تو را لایق نداند

 

.آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ولی آهنگ زنگت رو موبایلم

مثل بقیه بود تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم

تویی ...

 

 

 

 

 

 

 

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست

بلکه دشواری رسیدن به سهولت است . . .

.

.

.

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند

نه رفتار و عملکرد شما . . .

.

.

.

اراده آهنین زمین خوردن هفت باره و برخواستن برای بار هشتم است

(دهخدا )

.

.

.

اس ام اس فلسفی

سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است

نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد . . .

.

.

.

پیامک فلسفی

لبخند حتی زمانیکه بر لب مرده مینشیند بازهم زیباست . . .

.

.

.

پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن

ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر . . .

.

.

.

کار بزرگ وجود ندارد، به شرطی که آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنیم

.

.

.

جملات زیبای بزرگان

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید . . .

.

.

.

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد

بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید . . .

.

.

.

کسی که دوبار از روی یک سنگ بلغزد، شایسته است که هر دو پایش بشکند

.

.

.

اس ام اس قصار

هرکه با بدان نشیند

اگر طبیعت ایشان را هم نگیرد، به طریقت ایشان متهم گردد . . .

.

.

.

اینکه ما گمان می‌کنیم بعضی چیزها محال است

بیشتر برای آن است که برای خود عذری آورده باشیم . . .

.

.

.

جملات قصار

وقتی انسان آنقدر ثروتمند شد که بتواند هر چه دلش می خواهد بخرد

می بیند معده اش بیمار است و همه چیز را هضم نمی کند .

(شاتو بریان)

.

.

.

برتری همیشه منفور بوده است ، و هنگامیکه برتر از همه ای بیشتر منفوری . . .

(گراسیان)

.

.

.

تکبر زائیده قدرت مادی است و تواضع زاییده ضعف معنوی .

(فردریش نیچه)

.

.

.

جهت الهی شما ، دریایی است پهناور و بی ساحل .

ذات الهی شما از ازل پاکیزه بوده است و تا ابد نیز خالص و پاک خواهد ماند .

جبران خلیل جبران

.

.

.

مهم نیست کجا متولّد شدم و چگونه و کجا زندگی کرده ام.

مهم این است که در آنجا که بوده ام چگونه رفتاری داشته ام . . .

(جوجیا اوکیف)

.

.

.

توانگر کسی است که به آنچه خداوند توانا نصیبش کرده خرسند باشد .

زیرا شوریده بخت تر و پراکنده خاطرتر از آزمند کسی نیست .

(بزرگمهر)

.

.

.

هرگز مردی ولو بسیار نادان را ندیدم که از وی چیزی نتوانسته ام بیاموزم .

(گالیله)

.

.

.

پرحرف را که دشمن راستی و خصم روان پاک است هرگز نپذیر .

(بزرگمهر)

.

.

.

براستی ؛ ای کاش جنون شان را حقیقت نام بود یا وفاداری یا عدالت .

اما دریغ که فضیلت شان در خدمت دراز زیستن است و آسودگی نکبت بار .

(فردریش نیچه)

.

.

.

فرمانروایانی که یک شبه دارای توان می شوند ، با تلنگری فرو می ریزند .

(اُرد بزرگ)

.

.

.

انسانها در هیچ یک از ویژگی هایشان به اندازه نیکی کردن به همنوعان خود خدای گونه نیستند.

(سیسرو)

.

.

.

شما نمی توانید به یک نفر چیزی را که خودش از قبل نمی داند یاد بدهید .

فقط می توانید او را از آنچه می داند با خبر و آگاه کنید.

(گالیله)

.

.

.

در میان دو دشمنی میفکن

که ایشان چون صلح کنند تو در میانه شرمسار باشی . . .

(سعدی)

.

.

.

اگر دشمنت با روی خوش نزدیکت شد

در برابرش خموش باش و تنهایش بگذار . . .

اُرد بزرگ

.

.

.

خوشبختی میان خانه ی شماست

بیهوده آن را در میان باغ دیگران می جویید

(مارک اورل)

.

.

.

خویشتن و مردم را هنگامی می شناسی ، که تنها شوی .

اُرد بزرگ

.

.

.

غذایی را بخور که می پسندی

لباسی را پبوش که مردم می پسندند.

ادیبان

.

.

.

اگر سخن چون نقره است، خاموشی چون زر پربهاست.

(لقمان)

.

.

.

داروهای تلخ را با روپوش شیرین می پوشانیم

چرا حقیقت و اخلاق را نیز با لباسهای زیبا نپوشانیم ؟

(شامفورت)

 

توقف اجراي معافيت سه برادري

دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,

طبق اعلام سازمان وظيفه عمومي، معافيت سه‌برادري از ابتداي سال جاري متوقف شد.

سازمان وظيفه عمـومي نـاجـا اعلام كرد: معافيت سه برادري (بعني معافيت يك فرزند از خانواده‌اي كه سه فرزند آن خدمت كرده) از سال 1388برابر مصوبات و ابلاغيه ستاد كل نيروهاي مسلح به مرحله اجرا درآمد و تا پايان سال 1390 نيز استمرار داشت اما اجراي اين معافيت از اول فروردين ماه 91 متوقف شده است.

سازمان وظيفه عمـومي نـاجـا به درخواست كليه مشمولان كه تا پايان سال 90 واجد شرايط اين معافيت بوده و درخواست خود را تا 29 اسفند ماه سال 90 از طريق دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) به ثبت رسانيده باشند، رسيدگي خواهد شد.

 

خدمت سربازی 21 ماه شد

دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,

سازمان وظيفه عمـومي نـاجـا در خصوص مدت خدمت دوره ضرورت در سال 1391 اعلام كرد: برابر ابلاغ ستاد كل نيروهاي مسلح مدت خدمت دوره ضرورت براي مشمولاني كه از فروردين ماه سال 1391 به خدمت اعزام مي‌شوند به نسبت مدت قانوني آن كه 24 ماه بوده حسب مورد كاهش يافته است.

طبق آخرين ابلاغيه ستاد كل نيروهاي مسلح مدت خدمت دوره ضرورت براي كاركنان وظيفه درنيروهاي مسلح و يگان‌هاي حفاظت 21 ماه و اين مدت براي كاركنان وظيفه مامور به دستگاه‌هاي غيرنظامي به جز يگان حفاظت 24 ماه است و همچنين مدت خدمت كاركنان وظيفه در مناطق جنگي و امنيتي درگير 18 ماه و براي كاركنان وظيفه غيربومي در مناطق امنيتي غيردرگير و مناطق عملياتي و مناطق محروم و بد آب و هوا 19 ماه است.

سربازاني كه در سال 90 و قبل ازآن به خدمت اعزام شده‌اند، مدت خدمت آنان برابر مقررات سابق (مناطق عادي 18ماه، مناطق جنگي و عملياتي 16 ماه، مناطق محروم و بدآب وهوا 17 ماه ) است.

 

پایان آموزشی

پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:,

 

پایان آموزشی

پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:,

پایان دوره آموزشی ..........

 

 

سربازان اصلاندوز

جمعه 12 فروردين 1390برچسب:,

سربازان اصلاندوز.......یعنی کی تموم میشه!

 

آدرس جدید

یک شنبه 17 بهمن 1386برچسب:,

میکروبلاگ گپفا بزرگترین میکروبلاگ گپ فارسی

 

بازي بسيار جذاب Megamind يكي از جمله بازيهاي مهيج اكشن نسخه موبايلي مي باشد. كه چندي پيش فيلم آن با موفقيت اكران شد و با استقبال خوبي هم همراه بود كه اين بار نسخه جاوا براي گوشي هاي موبايل ساخته شده است. دارای محيطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك خوبی نيز برخوردار مي باشد. بازي Megamind با فرمت جاوا ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي موبايل با رزولوشن 128x160, 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 پیکسل قابل اجرا مي باشد.


ادامه مطلب
 

عاشقانه

شنبه 2 بهمن 1389برچسب:,

 

دل من بی تو غریبه ، توی این شهر فریبه

زندگی را دوست دارم ولی افسوس که دیگر فرصتی برای زندگی ندارم .
........

نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه ، ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی .

........

جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کند / نام مهدی صد هزاران درد درمان میکند
مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار / من گلی دارم که عالم را گلستان میکند
.......

کوچه های شهر ما ویران نمی ماند عزیز / کار و بار عشق بی سامان نمی ماند عزیز
یک نفر فردا زمین را نور باران می کند / «مهدی» ما تا ابد پنهان نمی ماند عزیز
........

آقا بیا به خاطر یاران ظهور کن / ما را از این هوای سراسیمه دور کن
 

وقتی برای بدرقه ی عشق میروی /  از کوچه های خلوت ما هم عبور کن

........

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه . . .
........

دلم کرده هوایت نازنینم

فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم

.........

می خوام یه چیز بگم ، گر چه دوریم ز هم / نمی ذارم توی دلم ، جا بگیره غصه و غم .

 

 

کلیپ مرد دیوانه

شنبه 2 بهمن 1389برچسب:کلیپ باحال,

یه کلیپ باحال از یه دیونه که مثل یه خواننده معروف قدیمی میخونه ...حتما نگاه کنید(دانلود در ادامه مطلب)


ادامه مطلب
 

رباعی های زیبا 1

سه شنبه 24 دی 1389برچسب:,

* نگاه
من ماندم و شعر تازه ات را خواندم
صد پنجره اشك برغمت افشاندم
وقتي كه همه به سوي شب مي رفتند
در خط مقدم نگاهت ماندم...

*
بيد
درخت بيد بيدم كنج بيشه
تراشيدن مرا باضرب تيشه
تراشيدن مرا قليون بسازن
كه آتش بر سرم باشه هميشه...

*
با رفتن تو
با رفتن تو عمر زمين كمتر شد
از فرط غمت چشم خدا هم تر شد
در خاطره بهار بي بودن تو
صد باغ گل محمدي پرپر شد...

*
قناري
دلت از غصه لبريز قناري
بهارت رنگ پاييز قناري
نخون اينجا، اگر اينجا بخوني
پر و بال تو ميريزه قناري...

*
زير باران
من آواره ترين بي خانمان ام
غم عشق و جنون شد آب و نانم
برايم سفره اشكي مهياست
كه آنرا زير باران مي تكانم...

*
تب گندم
دلم مي خواست عمري گم بمانم
شبيه تك تك مردم بمانم
ولي شعر آمد و هواي من شد
نشد دور از تب گندم بمانم...

*
گل سرخ
گل سرخ و دلم هم سرنوشتند
كه ما را با گل مجنون سرشتند
در اين جغرافيا تاريخ ما را
كنار تربت ليلي نوشتند...

*
لبخند
لبخند زدي بهار بي تاب شكفت
يك پنجره روبروي مهتاب شكفت
آن لحظه كه چشمه از نگاهت جوشيد
احساس فرو خفته مرداب شكفت...

*
ستاره
گفتم كه تو اي ستاره برمي گردي
هر لحظه به يك اشاره برمي گردي
بيچاره دلم خيال مي كرد كه تو
با خواهش من دوباره بر مي گردي...

*
حرف بزن
لب وا كن و از اقاقيا حرف بزن
از پنجره ها، آينه ها حرف بزن
من بغض هزار ساله دارم در خود
يك لحظه به ديدنم بيا حرف بزن...

*
زندگي
برگرد كه عشق تشنه كام من و توست
پر شور ترين قصه به نام من و توست
از تلخي ايام چرا شكوه كنيم
شيريني زندگي به كام من و توست...

*
ديدار
اگر به ديدار تو بيايم
سنگ ها آب مي شوند
و دريا همه جغرافياي دلم را فرا مي گيرد...

*
سوال
نه گريه ام نه خواب سبز يك پروانه
از نفس هاي سرد انتهاي تقويم با تو طلوع كرده ام
بخوان و بپرس:" دوستم داري...؟"

*
گل
كاش مي شد بكشم دست به پيشاني گل
يا كه يك شب بروم باز به مهماني گل
بايد امشب به تن باغچه آبي بزنم
تا مگر دست دهد صحبت پنهاني گل
باد بر دوش تن زخمي گل را مي برد
آه از رنج من و بي سر و ساماني گل...

*
نگاه
نگاهت آسمانم بود و گم شد
دو چشمت سايبانم بود و گم شد
به زير آسمان در سايه تو
جهان در ديدگانم بود و گم شد...

 

تبدیل PC به wii

سه شنبه 23 دی 1389برچسب:بازی با وبکم,

www.camspace.com/downloads/perform

به وسیله این نرم افزار میتونین رایانه خودتونو به یه کنسول wii تبدیل کنید و به وسیله ی وب کم بازی خودتون رو کنترل کنید

 

 

عاشقانه 1

19 دی 1389برچسب:عاشقانه,

امشب دوباره یاد تو داغ دلم رو تازه کرد
نبودنت کنار من غمهامو بی اندازه کرد


هستم ولی نیستم هر لحظه کنارت
نیستم ولی هستم هر لحظه به یادت

تو رفته ای بی من تنها سفر کرده ای
من مانده ام که بی تو  شبم را سحر کنم
تو رفته ای که عشق از سر بدر کنی
من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم

دلی بستم به ان عهدی که بستی
تو اخر هر دو را با هم شکستی

هیچ بارانی جای پای تو را از کوچه های قلبم نخواهد شست

مکن بر من جفا کز هیچ راهی
ندارم جز وفاداری گناهی

ترک ما کردی برو همصحبت اغیار باش
یار ما چون نیست با هر که خواهی یار باش

دلتنگیهایم را با کدام قایق خیالی روانه دل دریائیت کنم تا بدانی که دلتنگم

ایمان داشته باش که کوچکترین محبت ها از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود. ویکتور هوگو

نمیدانم که بودی یا چه بودی
ولی بی حرف قلبم را ربودی
نمیدانم که هستم یا چه هستم
ولی هر لحظه در فکر تو هستم

طلب کردن تنهایی به معنی از در راندن تو نیست!!!
در واقع به برکت عشق توست که گذران در تنهایی میسر شده است

یاد یاران هر کجا باشد خوش است
دل بدون یاد یاران ناخوش است

سراغ از من نمیگیری گل نازم
نمیشناسی صدای کهنه سازم
نمیدونی مگه اینجا دلم تنگه
نمی بینی مگه با غصه دمسازم
سراغ از من نمیگیری مگیر اما
فراموشم نکن هرگز گل زیبا

دل کس را مشکن بیم ان است که روزی گر بخواهی دلی را بنوازی نتوانی!

در مرام ما رفیقان نیست رسم ترم دوست
عهد با هر کس ببندیم جانمان در دست اوست

اگر خداوند اروزی انسان را براورده میکرد من بی گمان دوباره دیدن تو را ارزو می کردم و تو نیز هرگز ندیدن مرا!!
آنگاه نمیدانم براستی خداوند کدامیک را می پذیرفت!!!

دلم در دیدن رویت همیشه میزد فریاد
به یاد اولین روزی که مهرت در دلم افتاد

ادم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه
تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه!!

گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است
کاش می شد که تو را میدیدم

چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم
خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم

بوی گیسوی تو را نیمه شب اورد نسیم
تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم

اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شبهایش
اگر حرفی زدم از دل ، تویی مفهوم و معنایش
گر از یادم رود عالم تو از یادم نخواهی رفت
به شرطی که گهگاهی تو هم از من کنی یادی

به همان قدر که چشم تو پر از زیباییست
بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهائیست

وقتی خاطره های ادم زیاد میشه دیوار اتاقش پرعکس میشه
اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسش رو به دیوار بزنی

 

جمله های زیبا 2

17 دی 1389برچسب:آواز,

* نيمي خواب و نيمي بيدارم، نيمي انسان و نيمي فرشته ام و همواره از تو نوشته ام. گريه ها و خنده ها، بال هاي پرنده ها، هرچه بود و هرچه هست، لحظه هاي بي شكست، قصه هاي واپسين، عشق هاي آتشين، آفتاب و آسمان و قلب هاي مهربان جلوه اي از حضور توست.
نيمي آواز و نيمي سكوتم، نيمي نور و نيمي سوت و كورم و همواره از تو دورم. به رنگين كمان كه مي نگرم، به عطر هاي بيكران كه دست مي زنم از تو دورتر مي شوم. اين همه فاصله چگونه تاب بياورم...؟ كاش مي توانستم براي شبهاي وحشي ام كمي مهتاب بياورم.
كدام كتاب را بخوانم؟ كنار كدام خوشه انگور بمانم؟ به سوي كدام اقيانوس پارو بزنم؟ چه كنم با مظلوميت پيراهنم؟ كدام سيب بوي دهان تو را دارد؟ بوي عشق و مهرباني را؟ در چشم چه كسي تصوير تو شفاف تر مي نشيند؟ چه كسي روز و شب تو را از هر پنجره اي كه دلش بخواهد مي بيند...؟
وقتي با توام چراغ اتاقم خاموش نمي شود و هيچ خاطره اي فراموش نمي شود. وقتي با توام ملكوت در دست هاي كوچك من است و مي توانم به همه فرشتگان فخر بفروشم.
نيمي سلام و نيمي بدرودم، نيمي كوير و نيمي رودم و ديشب با از تو سرودم
همه ستاره ها به زمين، به ديدار اين دل غمگين آمدند...

* خاك، موسيقي احساس تو را مي شنود...

* پشت درياها شهري است...

* صداي آب مي آيد، مگر نه در نهر تنهايي چه مي شويند...؟!

* سفرهايي تو را در كوچه هاشان خواب مي بينند

* بالش من پر آواز پر چلچله هاست...

* بيا تا برايت بگويم چه اندازه نهايي من بزرگ است...

* بيا زندگي را بدزديم، آن وقت ميان دو ديدار قسمت كنيم

* بيا آب شو مثل يك واژه در سطر خاموشيم...

* بيا ذوب كن در كف دست من جرم نوراني عشق را...

* تكه ناني دارم، خرده هوشي، سر سوزن ذوقي...

* من مسلمانم
قبله ام يك گل سرخ، جانمازم چشمه، مهرم نور، دشت سجاده من
من وضو با تپش پنجره ها مي گيرم...

* باغ ما نقطه برخورد نگاه و قفس و آينه بود...

* تا ته كوچه شك، تا هواي خنك استغنا، تا شب خيس محبت رفتم...

* نردباني كه از آن، عشق مي رفت به بام ملكوت...

* من كتابي ديدم، روشنايي مي برد...

* فتح يك كوچه به دست دو سلام...

* من با تاب، من با تب
خانه اي در طرف ديگر شب ساخته ام...

* آشنا هستم با سرنوشت تر آب، عادت سبز درخت...

* من نديدم بيدي، سايه اش را بفروشد به زمين...

* من به سيبي خوشنودم، و به بوئيدن يك بوته بابونه...

* زندگي چيزي نيست، كه لب طاقچه عادت، از ياد من و تو برود...

* پنجره، فكر، هوا، عشق، زمين مال من است...

* شب يك دهكده را وزن كنيم، خواب يك آهو را...

* در نبنديم به روي سخن زنده تقدير كه از پشت چپرها صدا مي شنويم...

* ساده باشيم چه در باجه يك بانك، چه در زير درخت...

* روي ادراك فضا، رنگ، صدا، پنجره، گل نم بزنيم...

 

 

جمله های زیبا

17 دی 1389برچسب:زیبا,

مي گفت: بيدي نيستم كه با اين بادها بلرزم
راستي چرا شكست...؟!

*
اين روزها " به مرگ طبيعي مردن " هم غير طبيعي شده است

*
در دلش خانه داشتم، اما نشاني خانه ام را نمي دانست

*
به ساعت نگو كي قرار داري، از حسودي خوابش مي بره

*
نمايشگاهي از نقاشي هايش را نگاه مي كرد؛
پير مرد تابلو صدايش كرد: استاد، تو چقدر پير شدي...!

ُ* كسي كه از زندگي زيادي جلو مي زند به مرگ هم زيادي نزديك مي شود

*
محبت لغت نامه عشق است...

*
آنقدر در چشمانش نااميدي موج مي زد كه ساحل دلم پر غم شد

*
براي آن كه در وقتش صرفه جويي كند، ساعتش را خاموش مي كند

*
آن قدر دير به حرف هايم رسيد كه پليس جريمه اش كرد

*
بعضي كارگاه شكلات سازي مي زنند، بعضي هم كارخانه مشكلات سازي...

*
هنوز هم هر شب خواب مي بينم كه از خواب بيدار شده ايم

*
بس كه تنها بود سايه اش هم تنهايش گذاشت

*
گذشتم از گذشتم...

*
چون رديفش بيست بود، هميشه ته ليست بود

*
پاييز است و از مهر مي گذرم و پيش رويم بي مهري است

*
عروس دريايي مي پرسد: اشك كدام عاشق آب دريا را چنين شور كرد...؟!

*
يكي پول خرج ميكند كه برود دربند، يكي هم پول خرج مي كند كه نرود دربند

*
چشمانش از شوق ديدار پر از اشك بود، آسمان خدا هم باريد
شوق ديدار لرزه بر اندامش انداخته بود كه زمين خدا هم لرزيد...

*
يك پايش شكسته بود و تكيه به جايي نداشت، دلخوشي اش اين بود كه صندلي شاعر شده است...

*
فرياد مي زد: تخته جمشي پانصد تومان...!

*
براي اينكه حرفام براش عادي نباشه، با پست سفارشي فرستادمشون

*
بعضي در 40 سالگي عاقل مي شوند و بعضي غافل

*
بذار حيات خلوت دلم پشت بوم دل تو باشه...

*
بس كه آجيل مشكل گشا گرون شده در خريدنش دچار مشكل شدم...

*
مشكل بعضي ها در اين است كه مشكلي ندارند...

*
بعضي براي كار زندگي مي كنند و بعضي ها هم براي زندگي كار

*
بس كه آينه دلش كثيف بود، حرف دلم را نمي ديد

 

آیا می‌دانید یک انسان ۸ ثانیه بعد از قطع گردن هنوز به هوش است.
آیا می‌دانید سالی ۵۰۰ شهاب سنگ به زمین برخورد می‌کنند.
آیا می‌دانید خورشید روزی ۱۲۶٫۰۰۰ میلیارد اسب بخار انرژی به زمین می‌فرستد.
آیا می‌دانید کوچک‌ترین زمین فوتبال ساخته شده یک بیست هزارم یک تار مو است (نانو).
آیا می‌دانید با دویدن می‌توان مسافر زمان بود و کسری از ثانیه از دیگران بیشتر عمر کرد.
آیا می‌دانید ۵۶ درصد افرادی که دست چپ هستند، تایپیستند.
آیا می‌دانید برای تولید ۱ لیتر بنزین ۲۳٫۵تن گیاه در گذشته مدفون شده است.
آیا می‌دانید هر ۱ دقیقه نسل یک موجود زنده منقرض می‌شود.
آیا می‌دانید داوینچی با یک دست می‌نوشت و با دست دیگر نقاشی می‌کشید.
آیا می‌دانید گوش و بینی در تمام طول عمر رشد می‌کنند.
آیا می‌دانید آب دریا بهترین ماسک صورت است.
آیا می‌دانید در ساخت برج ایفل ۲٫۵ میلیون پیچ و مهره به کار رفته است.
آیا می‌دانید بینی انسان قادر به تشخیص ۱۰٫۰۰۰ نوع بوی مختلف است.
آیا می‌دانید انرژی که خورشید در ۱ ثانیه تولید می‌کند برای مصرف ۱ میلیون سال زمین کافی است.
آیا می‌دانید غیرممکن است که بتوانید با چشم باز عطسه کنید.
آیا می‌دانید ما در طول زندگیمان ۱۸ کیلو پوست می‌اندازیم.
آیا می‌دانید وقتی شخصی در سریلانکا سرش را از طرفی به طرفی دیگر تکان می‌دهد یعنی باشه.
آیا می‌دانید در این دنیا تعداد جوجه‌ها از آدم‌ها بیشتر است.
آیا می‌دانید نوارهای لاستیکی خیلی طول می‌کشد تا سرد شوند.
آیا می‌دانید مغز در هنگام خواب فعال‌تر از وقتی است که تلویزیون می‌بینید.
آیا می‌دانید اگر مادران در زمان بارداری سیب به خصوص سبز استفاده کنند نوزادانشان زیبا می‌شوند.
آیا می‌دانید مادران باردار از انگور و جوانه گندم و امگا ۳ استفاده کنند بچه‌های آن‌ها تیزهوش می‌شوند.
آیا می‌دانید ایران ۱۰۱۸ شهر دارد.
آیا می‌دانید پر آب‌ترین رود ایران کارون در خوزستان است.
آیا می‌دانید بام ایران استان چهارمحال و بختیاری است.
آیا می‌دانید هر فردی در طول ۲۴ ساعت ۲۳ هزار بار نفس می‌کشد

 

دکتر علی شریعتی

11 دی 1389برچسب:,

"... هی با خود فکر می کنم: چگونه است که ما، در این سر دنیا، عرق می‌ریزیم و وضع‌مان این است. و آنها، در آن سر دنیا، عرق می‌خورند و وضع‌شان آن است! ... نمی‌دانم، مشکل در نوع عرق است، یا در نوع ریختن و خوردن..."

 

دکتر علی شریعتی

11 دی 1389برچسب:,

"... انسان.به میزانی که می اندیشد ، انسان است، به میزانی که می آفریند انسان است نه به میزانی که آفریده های دیگران را نشخوار می کند..."